Evde Olmak

Kaldık evde... Ben ne güzel her yıla özel kamp alanları hakkında yeni dosya açar, sizlerle şartlarını anlardım. Artık ancak eski yazılarıma bakarak kamplarımıza olan hasretimi artırıyorum.
Bu arada uzun uzun yazmayı sevdiğim için modası geçmiş olan "blog" olayına ufak ufak devam ediyordum. Ama istatistikleri incelediğimde artık insanların pek bloguma bakmadığını, açsa bile okumadığını görüyorum. 
Bunda benim sık gönderi hazırlamamam çok büyük bir etken olsa da diğer önemli etken artık bir yazı ne kadar kısaysa o kadar okunabilir oldu bu devirde. Eh ben de edebiyat yapıyor olmasam da, bir şeyleri açıklamak için uzun uzun yazıyorum. 
Bu yüzden yazılarımı artık daha kısa olacak şekilde Instagram'a yüklemeye karar verdim. Eğer zaten blogumu okuyan biriyseniz, sizi "beni takip"e bekliyorum 😊

Hem paylaşmadığım kamp fotoğraflarımızı hem de "kısa" olduğu için bloga yazmadığım 🙈 bazı konuları orada bulabileceksiniz. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kamp Tatilinde Yiyecek Saklama

İzmir Çevresindeki Kamp Alanları (2019)